Frequently Asked Questions

Wanneer je een item hebt gevonden die je graag wilt hebben dan kies je eenvoudig jouw maat en het aantal stuks die je wilt hebben. Klik daarna op “In winkelmand”. Je kunt hierna meerdere items toevoegen. Wanneer je uitgeshopt bent ga je rechtsboven naar de winkelmand. Hier kun je de bestelling afronden door te klikken op “Doorgaan naar afrekenen”. Vul hier al je gegevens in (of login met jouw account), kies je betaalmethode en betaal jouw bestelling veilig online. Wanneer de betaling goed is doorgekomen gaan wij zo snel mogelijk aan het werk om jouw items te verzenden!

Wanneer je twijfels over een maat kun je het beste de productfoto’s bekijken. We plaatsen zoveel als mogelijk de lengte en de maat van het model op de foto’s. Op basis hiervan kun je eenvoudig een inschatting maken welke maat het beste voor jouw past. Ook staat er vaak een pasvorm bij waarmee je rekening kunt houden. Mocht je alsnog vragen hebben, stuur ons een bericht.

Je hebt 14 dagen vanaf de verzenddatum om je aankoop te retourneren. De kosten hiervoor zijn € 4,95. Je kunt je retour aanmelden via https://kensi.returnista.com/nl

Je kunt bij ons altijd 100% veilig betalen. Hierbij heb je de keuze uit verschillende betaalmethodes. Je kunt hierbij kiezen uit: Creditcard, iDeal, PayPal en Klarna.

Wanneer je bij ons een bestelling plaatst proberen we deze zo snel mogelijk bij je thuis te leveren. Hierbij geldt voor Nederland en België een levertijd van 1-2 werkdagen als het item op voorraad is. Voor een pre-order is de levertijd altijd langer en dit staat aangegeven op de pagina van het item.

De verzendkosten zijn €4,95. Bezorging is gratis bij een bestelling vanaf €50,00.

Het pakketje en de verzending is te volgen via de Track & Trace code die je per email ontvangt nadat het pakketje door ons is verzonden en aangemeld bij de pakketdienst.

Wanneer jouw pakketje beschadigd is geraakt tijdens de verzending dan is dat allereerst hartstikke vervelend. Het beste is wanneer je meteen foto’s maakt van het beschadigde pakketje en items en je contact opneemt met onze klantenservice via info@kensistore.nl. We zullen dit met je oplossen en zoeken naar passende oplossing.

Het kan zijn dat een kledingstuk/accessoire bij bijvoorbeeld het dragen een gebrek vertoont, neem hierover s.v.p. zo spoedig mogelijk contact over op met ons. Garantie geldt namelijk tot maximaal 4 weken na ontvangst. Wij bieden geen garantie op oneigenlijk gebruik van kleding en accessoires, waardoor het product kapot is gegaan. Hierbij gelden ook de onderstaande voorwaarden:

- Er wordt géén wasgarantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid.

- Wij bieden geen garantie op productapplicaties zoals pailletten, studs en steentjes.

- Wij bieden geen garantie op vlekken door parfum of deodorant.

Je mist een item of er is een verkeerde maat opgestuurd. Het blijft natuurlijk mensenwerk om de pakketjes in te pakken dus het kan altijd zo zijn dat er iets mis gaat. In dit geval balen wij met jou mee en kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice via info@kensistore.nl. Zij kijken met jouw bestelling mee en zorgen voor een passende oplossing!